+48 513 513 978

Wynajem Warszawa Mercedes E63S AMG

Formularz rezerwacyjny

Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z polityką prywatności zawartych w formularzu w celu: udzielenia odpowiedzi na przesłane zapytanie, przedstawienia oferty handlowej lub świadczenia usług. Podanie danych osobowych jest dobrowolne. Zostałem poinformowany, że przysługuje mi prawo do ich dostępu, zmiany, poprawiania oraz ich usunięcia. Administratorem danych jest: PREMIUM CAR SERVICES SP. Z O.O. z siedzibą 02-220 Warszawa Łopuszańska 26A

Pola wymagane

Wstęp:

W porównaniu do S63, E63 jest lżejszy, zwinniejszy, tak samo mocny i jakoś jeszcze bardziej balistyczny. To, co zaczęło się w życiu jako średniej klasy Klasa E , zostało dostrojone i zmodernizowane przez AMG, aby stać się demonem porywającym z pragnieniem zmiażdżenia kręgosłupa w pył. Oto ostrzeżenie, zanim zagłębimy się w E63, nie prowadź tego samochodu z pełnym pęcherzem, ponieważ prawdopodobnie będziesz potrzebować zmiany spodni. Podobnie jak w przypadku większości supersamochodów średniej wielkości, E63 nosi swoje sportowe dodatki jak biznesmen z obłąkanym krawatem - wszystko wydaje się normalne, choć nic nie jest. Przyjrzyj się uważnie, a zauważysz szerszą postawę tego samochodu, 20-calowe koła, agresywną konsolę, czterokołowe układy wydechowe, brązowo-ceramiczne hamulce węglowe, akcenty z włókna węglowego i znaczki AMG. Ludzie, którzy wiedzą, co to za samochód, szybko rzucą ci wyzwanie przy zestawie świateł, mając nadzieję, że zaspokoisz ich szybkie i wściekłe fantazje. Inni zobaczą po prostu Mercedesa klasy E z jaskrawym kolorem - nic niezwykłego. Ręcznie zbudowany 4-litrowy silnik V8 E63 S z podwójnym turbodoładowaniem wytwarza 603 KM i wstrząsający ziemią moment obrotowy.

Wnętrze:

Oof. Tak powiesz za każdym razem, gdy wejdziesz do Mercedes E63S z opcjonalnymi siedziskami AMG Performance. Są to te same siedzenia, które można znaleźć w samochodzie sportowym AMG GT i wydają się zupełnie nie na miejscu w skądinąd wygodnej kabinie. Podstawy siedzeń są znacznie wygodniejsze i mogą być wyposażone w funkcję masażu za mniej niż cena tych sportowych komór tortur. 

Podsumowanie:

W większości warunków jazdy E63 czuje się wyjątkowo jak standardowa Klasa E. W trybie komfortowym ledwo słychać 4,0-litrowy silnik V8, a skrzynia biegów rzadko wymaga redukcji biegu, aby zapewnić skok mocy. V8 może nawet wyłączyć cztery ze swoich ośmiu cylindrów, aby zaoszczędzić paliwo, a skrzynia biegów może odsprzęgnąć, aby zapewnić płynne hamowanie. Sport stał się moim trybem przejścia, ponieważ wyłącza stop / start, wyostrza pedał przyspieszenia i zwiększa prędkość zmiany biegów. Przejście do Sport + jeszcze bardziej zwiększa zaciekłość samochodu, choć nie na tyle, by naprawdę zauważyć go na ulicy. Tryb wyścigowy jest dokładnie tak, jak brzmi, więc lepiej mieć pod ręką tor, aby go aktywować. W trybie wyścigowym samochód utrzymuje biegi tak długo, jak to możliwe, usztywnia zawieszenie do najbardziej agresywnego ustawienia i przestawia kontrolę trakcji, aby umożliwić większy poślizg kół. Nawet z AWD Mercredes E63S mieni się, gdy zacierasz przepustnicę, przypominając ci, abyś nie lekceważył Mercedesa E63S tylko dlatego, że w przyjaznym trybie zapewnia przyjazną fasadę.

 

 

 

 

 

 

Cennik
1-2 dni (doba)
1.899.00 PLN
3-7 dni (doba)
1.699.00 PLN
8-14 dni (doba)
1.199.00 PLN
15 dni+ (doba)
899.00 PLN
1 miesiąc+
18.000.00 PLN
Kaucja
10.000.00 PLN
Limit km (doba/miesiąc)
150 km/3.000 km
Dane pojazdu
Rok produkcji
2018
Kolor
Szary
Silnik
4.0 V8
Pojemność silnika (cm)
3982
Moc (KM)
612
Rodzaj paliwa
Benzyna
Średnie spalanie (l) miasto/ trasa
16.5/12.8
Rodzaj napędu
4matic
Skrzynia biegów
Automatyczna
Tapicerka
Skórzana
Wynajem aut premium

Dane teleadresowe:

ul. Łopuszańska 26a

02-220 Warszawa

 

Godziny otwarcia:

Od poniedziału do piątku w godzinach 10:00 - 18:00
W soboty Nieczynne

© Wynajem Aut Premium - All Rights Reserved